Shipping & Returns

Bezorging en levering

Baglin streeft ernaar alle bestellingen die op voorraad zijn binnen 2-4 dagen te verzenden. Bestellingen die niet op voorraad zijn proberen we binnen 3-4 weken na ontvangst van de betaling te verzenden naar het door u opgegeven adres. Als artikelen een langere levertijd hebben of (tijdelijk) niet geleverd kunnen worden zal u binnen enkele dagen via e-mail hiervan op de hoogte gesteld worden.

Baglin is niet aansprakelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door de koerierdiensten. Baglin is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van het overschrijden van de aangekondigde levertermijnen. Baglin betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van bestelde artikelen. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd.

U dient dit binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen te melden. De levering zal dan eventueel op kosten van Baglin worden aangevuld of opnieuw worden gedaan.

Retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat spijt ons te horen, maar je hoeft je geen zorgen te maken, je hebt 14 dagen bedenktijd!

Zorg ervoor dat het artikel in nieuwstaat is (ongedragen en onbeschadigd). Alle geretourneerde artikelen moeten de originele verpakking bevatten, inclusief alle tags. Vanzelfsprekend accepteren we geen retourzendingen van artikelen die gekocht zijn bij een van onze retailers.

Voor Nederland, Duitsland en België zijn de retourkosten op onze rekening. Alle andere landen binnen de EU vragen wij een kleine vergoeding, dus je betaalt wel iets maar niet de hoofdprijs.

Meld je retour aan via onderstaande link:
info@baglin.nl

Zodra wij het retour gestuurd pakket hebben ontvangen zullen wij binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag retourneren

Betalingsmogelijkheden

De overeenkomst tot koop en verkoop komt tot stand op het moment dat het aanbod wordt aanvaard en voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet per e-mail is bevestigd, kan de klant de overeenkomst ontbinden. Het verschuldigde bedrag kan betaald worden via IDEAL, Visa en MasterCard. Baglin accepteert IDEAL-betalingen via ABN-AMRO, Rabobank, Fortis, ING, SNS bank, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos, KNAB, Regio Bank en van Lanschot.

Bij betaling met Visa of MasterCard behoudt Baglin zich het recht voor om te controleren of de kaart geldig is, of er voldoende bestedingsruimte is voor het afschrijven van het aankoopbedrag en of uw adresgegevens juist zijn. Bij betalingen met iDeal wordt er gebruik gemaakt van de internetkassa van Mollie. Bij betalingen met Visa of MasterCard wordt er gebruik gemaakt van Mollie. Deze payment provider verzorgt de afhandeling van de transacties.